Обмін і повернення по гарантії
Для того, щоб скористатися послугою повернення або обміну потрібно переконатися, що ви маєте все необхідне:
- Минуло не більше 14 днів з моменту придбання товару
- Товар в повній комплектації без ознак використання і пошкоджень
- Акт прийому-передачі, видаткова накладна (документ, що підтверджує факт придбання товару)
Як обміняти або повернути товар, який не влаштував, не сподобався або з іншої причини?
- Переконайтеся, будь ласка, що від дати покупки минуло не більше 14 днів без урахування дня купівлі;
- Перевірте, будь ласка, відсутність вашого товару в Переліку товарів належної якості, що не підлягають обміну чи поверненню;
- Переконайтеся, що на товарі відсутні ознаки використання та пошкодження, наявна повна комплектація товару (як на момент придбання), збережено його товарний вигляд та всі споживчі властивості (товар вмикається, всі функції робочі).
Шановний клієнт
Якщо у вас виникнуть додаткові питання, зверніться на нашу гарячу лінію +380686081434
*Корисна інформація про права споживача у разі придбання ним товару належної якості – стаття 9 Закону України «Про захист прав споживачів».